MDIC webinars nieuw: MIGPA voor vaders/papa’s

MIGMO is een maandelijks georganiseerd Webinar voor ouders/opvoeders van kinderen met autisme/atypische ontwikkeling. Omdat vaders soms net tegen andere gedachten en vragen aanlopen in de opvoeding van kinderen met een atypische ontwikkeling, wordt een vaderversie van MIGMO-georganiseerd in december: MIGPA, Martine in gesprek met vaders/papa’s.

Net als bij MIGMO zal Martine Delfos daarbij ondersteund worden door een levensechte ouder. Bij MIGMO gebeurd dit door Joan van Duyn, maar voor MIGPA is er uiteraard voor een vader gekozen: Paul Stoffer. Hij is 34 jaar en vader van een 4-jarige dochter. Zij is vooral zichzelf, maar niks atypisch lijkt haar (en hem) soms vreemd te zijn en in die context heeft Paul dan ook al het nodige aan Martine’s gedachtegoed gehad (net als zijn vrouw overigens):

“Ik merk, een beetje tot mijn eigen frustratie, dat ik opeens beter de tijd nam om écht contact te maken met mijn dochter, wanneer ik Martine recent gesproken had. Frustrerend omdat ik het zelf wil kunnen doen, maar ik moet toegeven dat het ook goed voelt om verder te komen in de situaties waarin ik daarvoor vastliep. En het contact maken blijft gelukkig steeds beter plakken. Ik vond het idee van een MIGPA meteen het proberen waard, omdat ik duidelijk merk dat ik op een andere manier dan mijn vrouw tegen de gebruikelijke en ongebruikelijke dingen aanloop.”

Het thema van deze digitale bijeenkomst is in die breedte die passend is: het belang van de vader voor zijn kind. Hierbij zal een stuk inhoud geboden worden, maar zal ook een groot deel gevormd worden door de vragen van de aanwezigen.

MDIC webinars – Martine Delfos in gesprek met vaders/papa’s

Webinar voor vaders/papa’s van kinderen met autisme/atypische ontwikkeling. De werkvorm is een interactief webinar waarbij de vragen van vaders/papa’ centraal staan. In geval van voldoende belangstelling wordt dit een terugkerend aanbod.

Lees hier over MIGPA organisator Paul Stoffer

Geïnteresseerd in het webinar? Bestel hier een ticket.

Naar de inhoud springen